Gruppenbeitraege "Lobpreis der Schwäbin"

Scorpion11
Scorpion11
Mitglied

Noi so ganz schtimmts net
geschrieben von Scorpion11
Liebe Gerda, i fend es echt schee, was du für schöne Gschichtle au hosch. Kosch Du net nomal die 10 Gebote vom Veschbra reistella. Susi het se au ganz gern mal glesa. I wensch Dir a schees Wochenend, isch ja widder sonnig ond warm. Mei Mo schtoht uff der Terrass ond streicht Bretta för den Balkon. Wenn er a Schwob wär würd mr jetzt saga Ogschafft ko dr Schwob net sei.
Liebs Griele Dei Ingrid
Schwabenhexle
Schwabenhexle
Mitglied

Veschper
geschrieben von Schwabenhexle
Die 10 Gebote vom Veschbr


1. I bin dei Veschbr. Du sollsch koine andre Schpeissa näba mir ässe.

2. Du sollsch koi Veschbr für andre Sacha als zum veschbern nemma.

3. Du sollsch d Veschbrzeit heiliga. Du kannsch 3 mol d Woch warm ässa,
abr an d andre Dag gibts nur Veschbr.

4 . Du sollsch dein Bäckr und Metzgr ehra, denn die sorgat für a Veschbr.

5. Du sollsch koi Veschbr vrgammla lassa.

6. Du sollsch koi Veschbr untrbrecha.

7. Du sollsch net nemma s Veschbr von deim Näbasitzer.

8. Du sollsch wenigschtns beim Veschbrn ährlich sei.

9. Du sollsch net bgehra d Kühlschrank vom Nachbr.

10. Du sollsch net bgehra d Salami, d Schinka, s Brot, Ochsamaulsalad
und was dei Nachbr sonsch no zum veschbrn hat.

(Unbekannt)
Scorpion11
Scorpion11
Mitglied

Danke
geschrieben von Scorpion11
Liebe Gerda,

des isch aber liab von dir, dass du die 10 Gebote reigeschtellt hosch. Vielleicht fendet es de andra au so schee wie i. Bei ons isch heit gar koi schees Wetter ond weil mr Bsuch ghett hen, sen mr gar net zom Wandra komma. Aber i han a paar neie Bilder neigeschtellt. Des muaß i nämlich erscht mol lerna.

No en scheena Dag ond liabs Griesle Dei Ingrid

Anzeige

marianne
marianne
Mitglied

Das muss aber lange her sein,
geschrieben von marianne
dass die Schwäbin beim Häuten einer Zwiebel zwei Verse aus der Bibel sprach....

Ich glaube, Christin zu sein...
Aber die Pietisten (es gibt auch jetzt noch welche..)- die sind greulich!

Aus Erfahrung klug, M
Na ja
geschrieben von ehemaliges Mitglied
Ich bin ja Schwäbin durch und durch, war nie längere Zeit weg mit Ausnahme von 2 Jahren in Baden aber.......so sehe ich mich nicht als Schwäbin, weiß auch nicht ob das alles sooo ernst gemeint ist. Gut ich bin 52 Jahre alt und der eine Satz zu Freundschaft wär sie schon bereit aber es fehlt ihr die Zeit..... für mich geht als Schwäbin die Freundschaft immer vor, ich lass alles liegen und stehn, wenn ein(e) Freund(in)ruft.Dann der andere Satz, in der Liebe bleibt sie kühl, der Hausputz bringt das Lustgefühl, also ich denke doch daß diese Zeiten heutzutage entgültig vorbei sind oder.Ich schreibe dies aber wirklich alles mit einem Lachen im Gesicht, will damit niemandem auf die Füße treten. Liebe Grüße denen die das lesen Marion
Schwabenhexle
Schwabenhexle
Mitglied

schwäbin
geschrieben von Schwabenhexle
Hallo Sonnenblume
Vielleicht hat der wo des Gedicht geschrieben hat gar koi Erfahrung mit de Schwäbinnen
Wer weis es schoo
Liebes Schwobahexle
geschrieben von ehemaliges Mitglied
des ko scho sei, aber wia gsagt mor verstod da Spaß i on du jo sicher au ischs net so? I wünsch der no a schees Wochenend! A liabs grüsle Marion

Anzeige