Forum Fremdsprachen Nederlands het Nederlandse forum is open

Nederlands het Nederlandse forum is open

frali
frali
Mitglied

RE: het Nederlandse forum is open
geschrieben von frali
als Antwort auf castorp vom 06.06.2020, 16:11:17

Ja, maar ik ben nog steeds een verdomde beginner. Google heeft deze tekst vertaald.

Mitglied_89850a3
Mitglied_89850a3
Mitglied

RE: het Nederlandse forum is open
geschrieben von ehemaliges Mitglied
als Antwort auf castorp vom 06.06.2020, 11:07:03

Hallo Jacob en alle andere )))

Ja ik heb net gezien ,als ik alles nog moet lezen wat hier allemaal al geschreven is, dan ben nogal een poosje bezig. Ik habe wel verschillende filmpjes gezien die ik natuurlijk van vroeger ken, zoals Toon Hermans, Wim Sonneveld, Maar toch zijn er enige waarvan ik nog niet veel gezien heeft. Vooral die Zangeressen, heb ik eigenlijk nooit zo gehoord dat was alles nadat ik uit Holland vertrokken ben. Ik woon nu al 45 Jaar in Zwitzerland, Ik was gehuwd met een Zwitzerse vrouw, en dat 43 Jaar dus het was geen schlecht keus zal ik maar zeggen. Jammer genoeg is ze overleden. En dan ga je natuurliljk wel wat meer met je verledentijd bevatten. 

Daarom vond ik het wel leuk hier eens in te duiken en nu met de virustijd is het goed eens wat op te schrijven. Wat me Nederlands betreft dat zal wel niet helemaal zuiver zijn, Maar dat meeste kan je nog wel verstaan denk ik

groetje Cornelis

castorp
castorp
Mitglied

RE: het Nederlandse forum is open
geschrieben von castorp
als Antwort auf ehemaliges Mitglied vom 06.06.2020, 18:22:33

Dag Cornelis,