fuer Autoren und Herausgeber Mundart erwünscht???

Monika1
Monika1
Mitglied

Mundart erwünscht???
geschrieben von Monika1
Mein Mann arbeitete bei Peugeot und zum Vorruhestand widmete ich ihm das.

Tschüss bei Pöscho - Servus dahemm

Da Pöscho der sei allzeit Dank, unsa Horsd is jetzd im Ruheschdand!!

Ist das net wunnascheen, dass der jetzd schun derf gehn?
Isch glab bei der Pöscho sin´se schlau, die hann gedengt,
der wird dahemm gebraucht von seiner Frau.
Do hann die Reschd, denn die hat gleich gesaat:
„Gell mei gudder Kneschd, du helfschd mer jetzde im Geschäfd.
Endlich e Mann mol in dem Lade, wo alle Fraue schun lang druff wade!

Aus da Neischdroß tönt es aach schun:
„Moni, gell mir brauche uns net sorje, du wirschd ne uns doch sicher aach mol borje?“
Em Thea fällt aach sofort ebbes in: „Ach liewes Horsdilein, streischd du mal ball mei Zimmerlein?“
Es Öhmsche machd sich sei Gedange, gell Horsd du gugschd no meine Lambe?

Er ist änfach unsa Beschder, alles geh dem so gudd vun da Hand, unn mir saan da Pöscho allzeit Dank, unser Horsd, der is im Ruheschtand!!!

Hald der das bei uns dann nemmeh aus, lasse ma ne a mol bei die Kellermaus.
Un jetzd isser do unne und schdaund: Ei, was hann ich dann do gefunne…..?
So e schee Schdig Holz, ei der Daus, do mach isch doch gladd e Leischder draus….Er guggd sisch um, so ganz vaschdohle, frod sisch, woher soll isch jetzd nur es Wergzeisch hole – Jo hädd isch bloß e Drexelbank, do däd ich mache e Leischder, schlank und rank!!!
Isch bin sei Fraa, kann sei Gedange läse, ma mennt grad ich wär debei gewäse, schun bin isch in Aktion un greif no´m Tälefon.

Es Öhmsche is diregt debei, fir unser Horsd mach isch doch gäre e paar Märker frei. Es Thea sad: „Ei Godd sei Dang, was soll mei Geld dann uff da Bank, unser Horsd der grid e Drexelbank!! Isch hann zwar nit viel uff de Bank, awwer durch´s Prämiespare bin isch doch a nit ganz blank – mei zwei Hunnies schdehn bereid, un isch siehn schun jetzd, wie der Horsd sisch freid!

Uff sei Werk do simmer all geschbannd unn sann da Pöscho allzeit Dank,
unsa Horsd, der ist im Ruheschdand!

So ged de Winder durch es Land, unser Horsd der gehd uns iwwerall zur Hand. Mir hann jo wirglisch med dem e Rieseglick, doch jedtz werf isch mo in die Zukunfd e paar Blick…………

Es wird Frieling, meinem juckt´s jetzt in de Hänn –
jetzd rufd ne laudstark sei Jardeng,
es hald ne nix me drinn im Haus, a nit sei kläni Kellermaus, jetzd mussa raus, muss grawe, pflanze und viel buddle – zwischedurch a mo e schprudel kuddle – sinkda dann erschäppt uff sei Bank, denkt der bei sisch:

„Da Pöscho der sei allzeid Dank, isch bin jetzd im Ruheschdand!!!

Er freit sisch iwwer jedes Bliemsche, un kummt vorbei a mol e Biensche, un is so rischdisch gudd in Form, grawweldt do ach noch e Räjeworm.
Doch uff ämol guggt a rischdisch sauer, uffem Zaun do huggt es Amschel uff da Lauer. Willschd du mei Räänwirmer vieleischd fresse – Freindsche, das kannschde gleich vagesse. Isch dun se unnergrave, an denne duschd du disch ganz beschdimmd net laawe. Die Amschel schild, Mensch ist die sauer und flied bei de Nachba uff die Mauer – meina lachd ganz unvahohle – bei mir werre kenn Wirm geschdohle –
Er dengt sisch in da Stille während er schdolz guggt uff sei Land:

„Da Pöscho sei allzeit Dank, isch bin jetzd im Ruheschdand!!

Drin in seinem scheene Heisje, do ward uff ihn dann sei Kneisje, met´ner scheen Belohnung – e digger Kuß unn dann wird erschd emol gudd gess!
Unn weg is schell de Garde Stress.
Ab uff die Kausch unn hoch die Bään, Mensch is de Ruheschdand so scheen!!

Jo, isch hann Glick, ich hann e junge Alde unn bitte Gott, er soll ma ne nur lang erhalde. Vor uns leie noch soviel scheene Johre, ma hoffe ohne Kummer unn viel Sorje.
Ma hann geschaffd so mansche schwäre Zeite, es ging imma weida, denn ma ware jo zu zwäd – mir beide.
Drum is mas um die Zukunfd gar net bang und isch saan da Pöscho allzeid Dank, mei Horsd, der ist im Ruhestand.
barbarakary
barbarakary
Mitglied

Re: Mundart erwünscht???
geschrieben von barbarakary
als Antwort auf Monika1 vom 13.04.2014, 11:47:29
Scheen hasche das geschrieb, Monilein! Un so altvertraute Kläng....

LG barbarakary

Anzeige